Király Zoltán: Ma este elhagyott az I

ma este, látványos kivonulás nélkül, elhagyott I.
fölállt és távozott.
megjelenése pillanatának pontosan ellenkezőjét tette.
hát nincsen I? - gondoltam -, vagy ha van is, ily prózai módon hagy el?
és bosszulni kezdtem I-t.
gondolataimban hirtelen 100x100 főbűnt követtem el,
aljasan, hamisul, galád módon és irigy számítással.
több nő testében, porokban és folyadékokban kerestem Őt.
I-nek minden parancsát, tanítását és játékszabályát igyekeztem megszegni.
kutattam utána okos könyvtárakban,
bőrkötésben, templomokban, a vasárnapi harangszóban,
a vízben, a borban, a kenyérben és a kőben.
(szünet)
I vagyok, rendezetlen viszonyunk van. írhatnál róla egy verset.
egyébként itt lakom a fejedben és maradni készülök.


Kolozsvár, 2010. augusztus 8.

Király Zoltán (1977-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ornella Fiorini: Lányomnak

Závada Péter: Bontás

Wass Albert: Tél