Nánia Hajnal: Fényinger

1. 
meg akarom mutatni neked milyen ahogy
a fák ködben álcázzák magukat
milyen az ahogyan én látom a ködöt
és a fákat
hatalmas vászon előtt állok
félúton megfagy a mozdulat
vannak színek amikhez hozzászokunk
például hogy a motoneuront mindig pirossal
ábrázolják de már senki sem emlékszik miért
a gátlásnak kék színe van és a
haragnak szennyes szürke a félelem kifakult
a köd fehér
te is az vagy
ezt akarom lefesteni neked
csak még nem tudom hogyan

2. 
csak azért nem látunk a ködben
 mert mindent kitaszít magából 
a fehér az becsapás a fény gonosz játéka
 a vászon is fehér mögéje látok 
magamat látom 
valóság darabkáimat átfestem valótlanra
 a meg nem történtet könnyebb elfelejteni 
nem kereslek és nem is várlak
 olyan ez mint a köd amit mutatni akarok
 nem tudhatod meg soha hogy 
végig nyitva hagytam az ajtót 

3. 
ezt a képet a hatalmas üres vászonról azóta is őrzöm
 két dologra jöttem rá mialatt festettem 

a fehér nem szín hanem az a felület amely
 a fény teljes spektrumát kitaszítja 
nem válaszolsz soha többé

Nánia Hajnal

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ornella Fiorini: Lányomnak

Závada Péter: Bontás

Wass Albert: Tél