Gihan Omar: Már az elején megmondtam

Már az elején megmondtam neked
Hogy ne tegyél erre a poros polcra a szívedben
Én megmondtam neked
A súlyos porallergiám miatt
Meg hogy szenvedélyem az új helyek tisztítása
Nemcsak a polcokat szórom ki
Hanem az összes régi bútort is összedobálom
Egy halomba
Mielőtt elhívom az ócskást
Friss hangon
Már az elején megmondtam neked
Szeretem vízzel felönteni a padlót
Hogy meztelen lábakkal érezzem hűvösét
Megmondtam neked
Hogy szeretem kitárni az ablakokat
Mielőtt eltéveszteném, hogy melyik a Hold
És melyik a Nap
És hogy miért jelennek meg egyszerre
Megmondtam neked, hogy a falakat átfesteném
Már az elején megmondtam neked
Nem fog működni
.
.
Tüske László fordítása


Gihan Omar (1971-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ornella Fiorini: Lányomnak

Závada Péter: Bontás

Wass Albert: Tél